2013年8月26日

一盒就搞點啦 !!! 咩場合都可以大派用場 ^^

早前收到邀請

去左Glam-it 新產品既 Launch Party


當日好開心 .. 因為可以學習到我最唔熟識的化妝


化妝師教 . 可以簡單用"GlamPact™多合一護膚彩妝盒"
快節又簡單咁化個日妝 .. 再轉晚妝都得 .. 
超對岩曬現代時下女性

因為每日要帶一個大的化妝袋出街 . 真係好唔方便
而家一盒就搞點曬 .. 係咪 so easy 先 !!! 

其實當日活動完後 .. 拎左盒靚靚GlamPact回家後 .. 
都未拾得開來用 . 因為實在太美啦

GlamPact™多合一護膚彩妝盒
$800


一盒有整曬全個妝的所有用品

LED化妝鏡 ( 有燈光開關 , USB充電 ) 
Superfection™防曬修護雙色粉餅 SPF 30 PA+++ ( 亮白膚色 / 自然膚色)配 雙面粉撲
抗衰老三色胭脂 ( 胭脂 / 古銅粉 / 光影粉 )
多功效眼影 ( 黑色 / 啡色 / 裸色 )
豐盈唇色唇彩 ( 裸色 / 粉紅祼色 / 透明唇彩 )
工具用品 ( 唇掃 / 蜜粉掃 / 眉掃 / 雙頭眼影 & 眼線掃 )
其實我真係唔太識化妝 ... 但d盒實在太方便 . 配色簡單 .. 
絕對岩曬我d一d唔太色化妝配搭的人

咁係 Happy Friday 晚上 .. 本來我係屋企 hea 緊時 .. 
突然收到朋友call話出去飲野 .. 仲要我一定要化妝 !!! 

真係玩我啦 .. 識我d朋友都知我唔識化妝架啦
但朋友叫到 .. 點都要試下 .. 
咁岩老公又用緊廁所 .. 跟住就令我即時諗起佢 " GlamPact™" 

佢有鏡 . 又有曬所以有用品 ... 一盒就搞點啦 !!! 


大約20分鐘
我覺得已經係我既極速lu ~~~~ 
粉質地超滑 ... 勁愛呀 !!!! 
好好用 .. 又方便 . 又簡單 .. 超讚 !

GlamPact™ 既化妝品蘊含護膚成份 , 使肌即時變得亮澤光彩照人

而且因為佢鏡盒燈係以 USB 差電
所以真係好方便 .. 去飲野食飯或外出 .
係一D唔夠光的地方補妝 .. 真係絕對方便


詳細資料可以去佢地個網址看下

或者去佢地 Facebook 看下都可以呀 ^^

**鳴謝產品由"Glam-it "送贈**
*****************************************
Love & Thanks
Silvia 詩詩 : tansilvia@hotmail.com
www.tansilvia521.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言